دکتر سجاد پورباقر معاون اجرایی معاونت بهداشت دانشگاه گفت: این آزمون با هدف سنجش آموختههای بهورزان شاغل و ارتقای سطح دانش و مهارتهای تخصصی آنان برگزار شد و نقش مهمی در افزایش توانمندی نیروهای بهداشتی شاغل در مناطق روستایی ایفا میکند.
وی افزود: این برنامه در راستای تقویت توانمندیهای علمی و عملی بهورزان شاغل و ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی اجرا شده است که بیتردید گامی مؤثر در توسعه و بهبود خدمترسانی به جمعیت روستایی استان و ارتقای شاخصهای سلامت به شمار میرود.
این آزمون با نظارت مستقیم نمایندگان معاونت آموزشی، حراست و کارشناسان آموزش بهورزی معاونت بهداشت دانشگاه و از طریق سامانه الکترونیکی «فرادید» برگزار شد و فرآیند برگزاری آن در سه نوبت بهصورت دقیق و منظم مورد پایش و ارزیابی قرار گرفت.
نشانی مطلب در وبگاه پایگاه خبری وب دا علوم پزشکی گلستان: http://goums.ac.ir/find.php?item=70.4779.87713.fa برگشت به اصل مطلب